ეჭვიანი ნაღვლიანი თვალებით…

ვაშაააა! საქართველოში ვარ! როგორც იქნა, ბებიაჩემს გამოვეღლიტე ხელიდან… 2 კვირის განმავლობაში ქსერქსე თბილისში, ძაღლების სასტუმროში მყავდა დატოვებული და დილა-საღამოს იმ სასტუმროს ადმინისტრატორთან ვრეკავდი და _ ძაღლს ჩემი ხმა მოასმენინეთ-მეთქი _ ვეუბნებოდი. ჰოდა, სანამ ის კაცი მოსაკლავად ფრაიბურგში თავისი ფეხით ჩამოვიდოდა, მე ვარჩიე თბილისში გადმოფრენა. ჩამოვედი და დამხვდა ათასი პრობლემა ჩემს ,,სილამაზის ბიზნესში”, სამზარეულოში გამსკდარი ონკანის მილი, მეზობლების ალიაქოთი და ბატონი ,,პოდ სოროკის კუჭის წყლული” _ გოგონა, რომელსაც უყვარს ნიკოლოზი, ნიკას არა, მაგრამ თავიდან (და სახლიდანაც ) ვერ მოუშორებია. ასე თქვა ჩემთან ბატონმა ნიკოლოზმა და თან დასძინა, ეს გოგო მაშინ გავიცანი, შენ რომ უარი მითხარი შეხვედრაზე, ყველაფერი შენი ბრალია და ახლა როგორც გინდა, ისე მომაშორეო. ელაპარაკე ახლა ამას… მართალია, ნახევრად ხუმრობით მითხრა ეს სიტყვები, მაგრამ მე სრული სერიოზულობით ვუპასეხე: _ ბედი შენი, მე რომ უარი გითხარი, თორემ ახლა გაცილებით უარეს დღეში იქნებოდი,< ვიდრე იმ გოგონასთან ერთად ხარ-მეთქი. შემოვბრუნდი და წამოვედი.
მოკლედ, ჩამოვედი და თითქოს ამოვისუნთქე. გუშინ მაგალითად, ხატვის გუნებაზეც მოვედი და საკმაოდ დიდი ხანი ვიჯექი სახეურავზე (ვხატავდი… ნუ, მანამდე მაინც, სანამ თითები ზედ არ შემომეყინა). მერე ეზოდან ლაშუკამ დამიძახა, _ ძაღლი გამოუშვიო და მივხვდი, რომ ჩემს ძაღლთან ერთად დაბლა ჩასვლა არც მე მაწყენდა. ჩამოვედი, მაგრამ სახლში შესვლა არ მეღირსა, ბავშვთან და ძაღლთან ერთად თბილისი მოვიარე… სხვათა შორის, ერთი ციგნის ბავშვი გავიცანი… ძალიან ნაღვლიანი თვალები ჰქონდა და მოწყალებასაც სხვებივით იერიშზე გადმოსვლით კი არა, მორიდებით ითხოვდა. გამოველაპარაკე, გიორგი მქვიაო… რა თქმა უნდა, გიორგი არ ერქვა, მისნაირი ადამიანები ძალიან ეჭვიანები არიან, არც მე მენდო. მესმის მისი, რატომ არ გამიმხილა სახელი. 80 თეთრი ვაჩუქე, მეტი არ აღმომაჩნდა ფული და ,,კინდერ შოკოლადის” შეკვრაც ჩავუჩურთე ჯიბეში. მგონი, მეორე საჩუქარმა უფრო გაახარა… თბილი თვალებით შემომხედა… წამოვედი, მაგრამ კიდევ მინდოდა მასთან ერთად დარჩენა. იმედია, კიდევ შემხვდება.

About გულჩახდილი ქალი

მიყვარს და ვწერ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

